
Одним із стратегічних завдань реформування освіти в Україні є удосконалення підготовки фахівців у вищих навчальних закладах. Дисципліна «Психологія інклюзивної освіти» посідає чільне місце в системі підготовки фахівців у галузі спеціальної освіти, сприяє оволодінню загальнопредметними та фаховими компетенціями.
Навчальна дисципліни має тісні міждисциплінарні зв’язки з педагогічною деонтологією, риторикою, культурою мовлення корекційного педагога, спеціальною та порівняльною психологією, університетськими студіями.
Предметом вивчення навчальної дисципліни є: психолого-педагогічні умови запровадження інклюзивної освіти. Основними завданнями вивчення дисципліни є: оволодіння студентами категоріально-термінологічним апаратом психології інклюзивної освіти; засвоєння змісту основних принципів та цінностей інклюзивної освіти; оволодіння знаннями щодо міжнародного та національного законодавства у сфері інклюзивної, зарубіжного досвіду; засвоєння основних принципів та технологій організації освітнього процесу в умовах інклюзивної освіти; розвиток професійних знань та умінь щодо роботи з дітьми з особливими потребами.
Ключові слова: інклюзія, інклюзивне навчання, інклюзивна освіта, інклюзивний підхід, інтеграція, психологія.
Мова викладання англійська, українська