Анотація

Освітній компонент «Психолого-педагогічний супровід учасників освітнього процесу»
належить до переліку навчальних дисциплін спеціальної (фахової) підготовки. Він сприяє
засвоєнню знань та відпрацюванню вмінь, навичок необхідних вчителям початкової освіти.
Програма дисципліни сприяє формуванню у студентів загальних уявлень про психолого-
педагогічний супровід учасників освітнього процесу, оволодінню студентами найважливішими
теоретичними знаннями та практичними навичками в організації психолого-педагогічного
супроводу всіх учасників початкової освіти; вивченню різноманітних методів діагностико-
корекційної роботи в процесі супроводу молодшого школяра; оволодінню особливою психолого-
педагогічною культурою підтримки дитини у вирішенні завдань навчання, розвитку, виховання
та соціалізації дітей молодшого шкільного віку.
Ключові слова: психолого-педагогічний супровід учасників освітнього процесу,
психологія молодшого школяра, психологія особистості вчителя, психологія педагогічної
діяльності, психолого-педагогічний супровід навчальної діяльності, навчальна діяльність, методи
діагностико-корекційної роботи.

Аbstract

The educational component “Psychological and Pedagogical Support of Educational Process
Participants” is included in the list of disciplines of special (professional) training. It contributes to the
assimilation of knowledge and development of skills necessary for primary education teachers. The
program of the discipline contributes to the formation of students' general ideas about the psychological
and pedagogical support of participants in the educational process, the acquisition of the most important
theoretical knowledge and practical skills in organizing psychological and pedagogical support for all
participants in primary education; studying various methods of diagnostic and corrective work in the
process of supporting primary schoolchildren; mastering a special psychological and pedagogical
culture of supporting a child in solving problems of learning, development, education and socialization
of children.
Key words: pedagogical support of participants in the educational process, psychology of
primary school children, psychology of teacher's personality, psychology of pedagogical activity,
psychological and pedagogical support of educational activity, educational activity, methods of
diagnostic and correctional work.