Анотація

Програма вивчення нормативної навчальної дисципліни «Сучасні моделі початкової освіти» складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки магістрів спеціальності А3 Початкова освіта за освітньо-професійною програмою «Початкова освіта».

Метою дисципліни є формування у майбутнього вчителя початкової школи вмінь аналізу вітчизняних і європейських моделей початкової освіти та побудови власної ефективної  моделі сучасної школи І ступеня.

Курс сприяє розвитку умінь пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел щодо управління інноваційними процесами в початковій школі; оволодіти знаннями про теорії моделювання, види моделювання, основні етапи створення моделей; алгоритм управління процесом впровадження інновацій у початковій школі; оволодіти вміннями аналізу популярних вітчизняних та європейських моделей початкової освіти; оволодіти вміннями управління інноваційними процесами в початковій школі, підготовки педагогічного колективу до інноваційної діяльності; розвиток умінь щодо осмислення, переосмислення дій для ґрунтовного самоаналізу інноваційної управлінської діяльності; самокритики і сприймання конструктивної  критики;  розвиток умінь здійснювати методичний супровід  інноваційної освітньої діяльності  в початковій школі.

Ключові слова: модель, моделювання, новація, інновація, Нова українська школа, модель початкової освіти.

 

Аbstract

 

The programme of study of the normative discipline ‘Modern Models of Primary Education’ is drawn up in accordance with the educational and professional programme for masters of speciality A3 Primary Education under the educational and professional programme ‘Primary Education’.

The purpose of the discipline is to develop the future primary school teacher's ability to analyse domestic and European models of primary education and build their own effective model of a modern school of the first level.

The course promotes the development of skills in searching, processing and analyzing information from various sources regarding the management of innovative processes in primary school; mastering knowledge about modeling theories, types of modeling, the main stages of creating models; the algorithm for managing the process of implementing innovations in primary school; mastering the skills of analyzing popular domestic and European models of primary education; mastering the skills of managing innovative processes in primary school, preparing the teaching staff for innovative activities; developing skills in understanding, rethinking actions for a thorough self-analysis of innovative management activities; self-criticism and perception of constructive criticism; developing skills in providing methodological support for innovative educational activities in primary school.

Key words: model, modeling, innovation, New Ukrainian School, model of primary education.